lørdag den 29. januar 2005

Katte-nostalgi

I gennemgangen af fotos kan jeg jo ikke undgå at støde på et hav af billeder af de katte, jeg har delt bolig med igennem kortere eller længere tid. Har i et tidligere indlæg skrevet om "Kattene i mit liv" - her er nogle billeder af de fleste af dem:
Peepse - var min græske kat. Hun tilhørte egentlig min udlejer, men var ikke sen til at finde ud af, at hun gerne måtte sove i min seng ;o) Nakke, Fifi og Basse - boede hos Peter og mig. Senere fik vi endnu en kat, Louis, så vi havde 4 katte. Basse og Louis - flyttede med mig, da jeg flyttede for mig selv. Basse var en kæmpekat, hvilket fremgår ret tydeligt af billedet her :o) Louis og Capriccio - Da Basse måtte aflives som 6 årig anskaffede jeg mig endnu en burmilla, Capriccio (tip-tipoldebarn til Louis) - og ham har jeg heldigvis endnu :o)

Så er cirklen sluttet - nyeste kat på stammen er jo ret velkendt for læsere af bloggen her, nemlig Speedy - har lidt på fornemmelsen, at han med god fart nærmer sig Basse, hvad angår størrelsen ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar