søndag den 2. januar 2005

Hvor holdt folk så nytårsaften?


Resultatet af min rundspørge, som hele 38 var så venlige at svare på, ses her til venstre.

Personligt synes jeg det mest interessante var, at hele 21,1 % skulle holde nytår hjemme - alene, ligesom mig.

 I den forbindelse kunne det dog være mere interessant at vide, om folk frivilligt havde valgt at tilbringe aftenen på den måde, eller om det var pga. sygdom eller børnepasning etc. etc. at det blev sådan?

For mit eget vedkommende var det helt og aldeles frivilligt, hvilket også har fremgået ret tydeligt af mine indlæg ang. nytårsaften :o)

..ellers spekulerer jeg mest på hvad "Andet" kan være?

Det kan selvfølgelig være "Arbejde", da den mulighed ikke var sat på i første omgang, men ellers kan det måske være "Udlandet"?

Har du nogle bud? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar