mandag den 3. januar 2005

Masser af "Tøze-MC-snak" på fredag

Jeg glæder mig, gør jeg!

Endelig er det nemlig lykkedes at finde en dato, hvor flest mulige fra mit mc-køreskolehold har tid til at mødes til noget god mad (på sammenskudsbasis) og en enorm bunke snak, der nok i høj grad kommer til at dreje sig om motorcykler :o)

Vi var 10 på holdet (heraf 7 kvinder) og i hvert fald 5 af kvinderne (inkl. undertegnede) møder op fredag.

Svarfristen udløber først i aften, så måske vi bliver 1-2 mere. Vi har ikke været samlet siden teoritimerne i juni/juli - har kun været i telefonisk kontakt af og til - og da flere af os dumpede en eller flere gange til hhv. teori-og/eller køreprøve, sidste mand fik først kørekort i november, så nåede vi heller aldrig at komme ud på en "fællestur" i 2004.

Derfor er det fedt, at vi nu skal ses igen :o)

Sådan en hel aften med overvejende motorcykelsnak kan ikke undgå at blive en succes, der skal gentages - og lur mig om ikke vi også får snakket om forslag til fællesture i 2005 :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar