fredag den 7. januar 2005

Så er scanneren på vej...

I hvert fald i følge "Ordrestatus" - har dog ikke modtaget en email endnu.

Ellers er det meste af dagen gået med fordybelse i de bøger min kære faster har sendt mig. I den ene bog fandt jeg min tipoldefars (min farmors slægt) levnedsbeskrivelse, foto af ham og min tipoldemor samt slægtslister...hvor jeg også fandt min fars navn :o)

Der er rigeligt at få indskrevet i AneTavlen; min tipoldefar var en produktiv mand; 10 børn, der alle overlevede barndommen :o)

Den anden bog er noget mere svær at gå til; det er en gårdhistorie fra det sogn min farfars familie boede i i 1800 tallet. Heldigvis er der diverse fortegnelser bagi, men det er noget af et puslespil at finde ud af hvorledes de nævnte personer med mit familienavn, er beslægtede - men, som jeg har sagt før; Det er edderspændende det her!

Har endnu en lille time til at fordybe mig og tage notater, derefter står resten af aftenen i motorcyklernes tegn. Det er jo i aften jeg skal mødes med "MC-Tøzerne" :o)

Skal lige nå at lave en salat inden jeg bliver hentet 17.45.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar