mandag den 17. januar 2005

Jamen.........arj altså......det kan bare ikke passe...

...at weekenden allerede er overstået. Har ikke nået halvdelen af det, jeg gerne ville have nået - og nu er det allerede mandag :o( Ikke fordi jeg havde specielt mange planer som sådan, men jeg gad da godt have haft noget mere tid til at scanne billeder - for ikke at nævne at få noget mere styr på alle de navne, der fulgte med fotos'ne.

 Men - det duer bare ikke at begynde at fordybe sig i sin slægt, når det er søndag formiddag - det er nemlig ikke til at slippe igen :o)

 Så, tror nok jeg bliver nødt til at vente til jeg har vinterferie, før jeg virkelig kan fordybe mig rigtig igen. Kan dog ikke slippe slægten helt indtil uge 8.

 Har fået printet nogle sider ud, som jeg kan markere navne i, når jeg lige har 1-2 timer i overskud.

 Nå - og her sidder jeg og skriver, selvom jeg vitterlig burde ligge i min seng. Nu varer det mindst en time før jeg sover.

Er nemlig nødt til at læse mig i søvn - og det plejer at tage en times tid. At jeg dog ikke kan lære at gå i seng i god tid om søndagen....tsk tsk.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar