tirsdag den 18. januar 2005

Næppe meget tv-kiggeri de næste 3 uger

De næste 3 uger vil den sædvanlige sendeflade blive afløst af den ene mere dødkedelige "valgrunde/partipræsentation/partirunde" efter den anden. DR og TV2 kan jo næppe hitte ud af at skiftes til at have valg på aftenens program; de skal helt sikkert have hver deres "valgstudie" med deres egne "valgeksperter".

Ikke at den sædvanlige sendeflade på de to kanaler, er noget at råbe hurra for, men det hænder da, der er et program jeg godt gider se, det er absolut ikke tilfældet, når det kommer til valgprogrammer. Så, det eneste "valg-tv" jeg kommer til at se frem til valget, er det jeg ikke kan undgå at se i Nyhederne/TV-Avisen - det overlever jeg jo nok.

Til gengæld smider jeg mig nok i sofaen hele aftenen d. 8. februar :o)

Så det er altså ikke, fordi det ikke interesserer mig, hvem der regerer Danmark, men da jeg er fuldstændig afklaret med, hvor jeg skal sætte mit X - ser jeg ingen grund til at spilde min tid med at høre på politikerne :o)

PS. Ny afstemningsboks ude til venstre "Skal du se valgprogrammer?".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar