lørdag den 15. januar 2005

Jeg drikker åbenbart for lidt!

Har gjort det igen! Har drukket - siger og skriver - sammenlagt 2½ glas hvidvin i dag, til maden - og hvad sker der? Det sædvanlige; sidder og føler mig halvsnalret og har mest lyst til at kravle i seng og sove rusen ud - det er eddermame surt!

Ikke at det generer mig, at jeg blive så hurtigt påvirket af vin (=billig brandert) - men det generer mig godt nok, at jeg overvejer at gå i seng allerede! Det har jeg ikke tid til!

Jeg skal jo scanne gamle fotos!!!! Min mor har jo givet mig 3-4 ældgamle fotoalbums og har glædet mig sådan til at komme i gang :o))

Men mand altså, hvor er jeg søvnig....hm....gad vide om det hjælper at drikke noget Coca Cola?

 UPDATE: Coca-Cola hjælper en hel del, skulle jeg hilse at sige. Har allerede fået scannet en 20-30 fotos :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar