fredag den 14. januar 2005

Scan, scannere, scannest.......???!!

WOW for en scanner :o)

Allerede nu er jeg totalt glad for min nye Canon CanoScan 5200F. Ikke fordi jeg har fået scannet så meget endnu..... Ah.....Slade med "Mama Weer All Crazee Now" på DRRock :o))..... men har da fået indscannet et foto og fået afprøvet negativscanningen.

Lidt besværligt med negativholderen, da den er lavet til 35 mm film - og jeg havde et gammelt negativ fra 30erne ( ca. 5x6 cm) + et glas-negativ, der skulle scannes, men det lykkedes :o)

Der fulgte også et billedbehandlingsprogram med - ArcSoft Photo Studio - men heldigvis kan PSP også scanne.

Har ikke lige tålmodigheden til at sætte mig ind i et nyt program nu - der skal bare scannes :o)

Men - ikke mere scanning lige nu. Først gælder det aftensmaden (mørksejfilet med pasta) - og så står der oprydning på programmet.....hm....tror jeg gør det i omvendt rækkefølge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar