torsdag den 6. januar 2005

Træt i hovedet...

... men sidder alligevel stadig med anetavlen :o)

Har nu fået indskrevet 75 personer, der på en eller anden måde (nogle dog temmelig langt ude!) er del af min familie.

Mange af dem er der kun med navn (og slægtsforbindelse) så der bliver noget at finde ud af til sommer - på de danske arkiver :o)

Inden da skal jeg også "lige" lære at læse gotisk håndskrift - godt jeg i det mindste har rimelig styr på gotisk trykte bogstaver allerede - det burde gøre det noget nemmere, håber jeg. Min faster sender mig forøvrigt en bog om "familiens sogns" historie. Den glæder jeg mig til at kigge i :o)

Så har jeg også rodet med at få min gamle scanner til at virke, men det må jeg opgive, den er simpelthen for gammel til at kunne tilsluttes, åbenbart - så der må investeres i en ny scanner, så jeg kan scanne de gamle fotos ind, så de er bevarede for eftertiden - og desuden kan indsættes i Anetavlen.

Ind i mellem skal jeg også have lavet noget mad; I dag bliver det spinat/feta indbagt i butterdej med salat og flutes til - er skrupsulten, så vil tage en pause fra PC'en og hoppe i køkkenet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar