torsdag den 6. januar 2005

Ikke kun slægtsforskning på programmet...

...selvom det da har fyldt en del de sidste par dage :o)

 I løbet af dagen har jeg også fået fyldt 3 flyttekasser med ting, jeg aldrig bruger, og som derfor lige så godt kan ryge ud. Når jeg en gang er færdig med oprydningen - at sige farvel til ejendele kan jo tage sin tid - er det planen at ringe til den lokale idrætsforening, der et par gange årligt samler ind til loppemarked.

Så kan de forhåbentlig få lidt penge for tingene - og tingene kan gøre gavn et andet sted. Jeg begyndte allerede på oprydningen 1. januar (1 kasse), så det er lidt morsomt, hvor meget sandhed, der er i "Man skal rydde op i sit liv, før der er plads til nyt".

Troede faktisk det var rent tilfældigt, at jeg begyndte på oprydningen lige på dét tidspunkt. Jeg kunne jo ikke vide, at jeg var ved at gøre plads til diverse gamle fotoalbums, dokumenter osv. osv.

Sådan kan man blive så overrasket ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar