lørdag den 8. januar 2005

Jeg tog fejl....

 ...eller: "Dét havde jeg ikke regnet med" Jeg havde jo påstået i dette indlæg, at en hel aften med masser af mc-tøzesnak ville blive en succes.

Ikke at det ikke blev en succes, dét blev det. Havde bare ikke regnet med det ville blive stor en succes :o)

Vi snakkede, så billeder af hinandens mc'er, grinede, snakkede, spiste masser af god mad, snakkede, beundrede værtindens mc ude i værkstedet, snakkede og grinede endnu mere - tiden fløj afsted.

Lige pludselig var der gået over 5 timer og det var på tide at vende snuden hjemad; en del har jo børn og andre skulle på arbejde i morgen tidlig. Et af vores "fællesprojekter" i den kommende sæson bliver at aflægge MC-Touring Camp på Djursland et besøg. Synes vældig godt om følgende passus sakset fra hjemmesiden:
Biler og campingvogne har ikke adgang til pladsen. Biler (på parkeringspladsen) accepteres kun i forbindelse med transport af børn eller handicappede, og mindst én person i familien skal ankomme på MC.
... Sådan en aften som i aften var lige hvad jeg trængte til - efter at have haft hovedet fyldt med diverse datoer og navne siden jeg i tirsdags kom på den tidskrævende ide, at jeg ville begynde på slægtsforskning :o)

Men nu - er det tilbage til "studierne" :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar